تبليغاتX
علی اکبر تیموری
گوناگون - هیجان -متنوع -همدلی... نشاط ...شادابی...



اخبار خانواده
كودكان تغذيه شده با شير مادر باهوش ترند
تحقيقات دانشمندان استراليايي نشان مي دهد كودكاني كه با شير مادر تغذيه شده اند باهوش تر از كودكاني هستند كه از شيرخشك تغذيه مي كنند. پژوهشگران دانشگاه كوئينزلند با بررسي ٤ هزار كودك به اين نتيجه رسيدند هرچه كودك مدت طولاني تري از شير مادر تغذيه شده باشد، بهره هوشي بالاتري خواهد داشت.سرپرست اين محققان گفت: شير مادر حدود ٨ نمره بهره هوشي كودك را بالا مي برد كه قابل توجه و با اهميت است.مادراني كه فرزندان خود را با شير خودشان تغذيه مي كنند علاقه و دلبستگي با كودك خود برقرار مي كنند كه به رشد ادراكي كودك كمك مي كند.براساس اين گزارش وجود اسيدهاي چرب امگا در شير مادر نيز به رشد ادراكي كودك كمك مي كند علاوه بر آن شير مادر حاوي پادتن هاي بيشتري است و از ابتلاي كودك به عفونت ها پيش گيري مي كند.

ادامه مطلب...

موضوع : اخبار خانواده
| +| نوشته شده در چهارشنبه دهم بهمن 1386 و ساعت 7:8 بعد از ظهر توسط akbar teimori |